top of page

בורקאי - איך מגיעים? +תחבורה באי

איך מגיעים לבורקאי?

אפשרות 1 (זולה יותר):

טיסה מנילה-קליבו עם אייר אסיה->

בין שעה וחצי לשעתיים נסיעה בוואן/אוטובוס/מונית לקטיקלן - הנמל שממנו יוצאות הסירות לבורקאי. מונית ל4 אנשים עולה 1000 פזו ולוקחת שעה וקצת, יש גם מוניות שירות ב175 פזו לאדם->

משם לוקחים מעבורת לאי בורקאי, בין 5 דקות לרבע שעה->

משם לוקחים טרייסיקל של בערך 10 דקות, עולה בסביבות 300 פזו לטרייסיקל (ל-4 אנשים)

* כשמגיעים למעבורת, יש מס איכות הסביבה ומס נמל (שניהם יחד - 100 פזו לאדם), יש הטוענים שכדאי לשמור את הפתקים של תשלום המס כדי שלא יגבו אותם מכם שוב (מאיתנו לא ביקשו לראות את הפתקים, אבל שמרנו אותם בכל מקרה).

* את הוואן ניתן לתפוס בשדה התעופה בקליבו

* ניתן לקנות כל דבר בנפרד ולא לסגור חבילה של וואן וסירה. כמובן שיש מיסים.

* ניתן לרכוש במטוס של סבו פסיפיק ב500 פזו.

* העברות לאדם: 200 פזו, אחרי התמקחות אם סוגרים בנפרד

מעבורת מבורקאי חזרה לקטיקלאן

שאלה: "יש טיסה מסבו לקליבו (בורקאי) אבל הטיסות היחידות שיש מגיעות לקליבו ב9 בערב... יהיה לנו איך להגיע לבורקאי בשעות כאלה?"

תשובה חיובית: "יש ואן מחוץ לשדה תעופה של קליבו הישר אל קטיקלן מחוץ לשדה..יש מעבורת גם עד מאוחר נראה לי עד 10 11 אפילו.."

תשובה אופטימית: "כבר במטוס יציעו לך לקנות 3 כיוונים עד ההגעה לבורקאי. (אוטובוס של שעתיים, הפלגה דל 5 דק ונסיעה למלון שלכם). אם במטוס לא הציעו לך לקנות כרטיס לאוטובוס יהיו לך דוכנים שיציעו לך. בערך 500 פזו"

תשובה חיובית מאוד: "יש מעבורות מקטיקלן לבורקאי 24/7, וואנים יש גם. העניין שצריך לחכות שיתמלאו אז זה יכול לקחת זמן ויכול לקחת כמה דק".

שאלה: "מה השעות של האוטובוסים מהשדה בקליבו אל בורקאי? צריך להגיע לפני כניסת שבת ולא יודע איזה טיסה לסגור"

תשובה כוללת: "יש 24 שעות וואנים ומעבורות לבורקאי... הדרך מקליבו היא באזור 3 שעות עד למלון בבורקאי"

​אפשרות 2 (יקרה יותר): מנילה-בורקאי caticlan -> משם חמש דקות סירה לבורקאי. טיסה יותר יקרה אבל חוסכת שעה וחצי נסיעה, כך שמשתלמת מבחינת זמנים. נחיתה בקטיקלן-> לצאת ולפנות ימינה, יש שם טריסיקלים (50 פזו לנמל)-> כרטיס למעבורת- צריכים להיות 3 כרטיסים, שימו לב לא לאבד! עלות לאדם 200 פזו. כרטיס 1 - עלות מעבורת- 100 פזו, כרטיס 2- 25 פזו מס ממשלתי נראה לי, כרטיס 3- 75 פזו מס סביבתי, כדאי לשמור אותו כך שאם יבקשו את המס הזה שוב באטרקציה אחרת, תוכלו להראות שכבר שילמתם. ***אם אתם רואים תור ארוך של מקומיים, תדעו שלתיירים יש תור מהצד ואפשר לעקוף הכל ולעלות ישר למעבורת->מהמעבורת טריסיקל למלון - 150 פזו.

תחבורה באי

אם אתם בסטיישן 2 לא צריך שום ​מונית ואין כמעט עלויות נוספות, הכל קרוב, כאשר המרכז הוא ה-Dmall - שלט בצבע כחול עם כיתוב בלבן.

טרייסיקל למרחק קצר – 40-50 פזו

טרייסיקל מווייט ביץ' לחוף בילבונג (האיזור של צלילת הקסדה והיציאה לאיילנד הופינג) - 75 פזו לכיוון

טרייסיקל עולה 80 עד 120 לנקודה הרחוקה באי

טרייסיקל למרחקים ארוכים – 1000 פזו לכל הטרייסיקל

טרייסיקלים ממתינים בנקודת הורדת הנוסעים מהמעברות מקטיקלאן באי בורקאי

Commentaires


אולי תאהבו גם את הפוסטים הבאים:
bottom of page