top of page

בורקאי - איפה אוכלים?


איפה אוכלים בבורקאי?

אם שמעתם שמועות על האוכל בפיליפינים, על כמה שהוא לא טעים וש"לא מדובר בחוויה קולינרית", שמעתם נכון. עם זאת, אם תקנחו או תתחילו את הטיול בבורקאי, תתכוננו לחוויה שונה לחלוטין ממה שציפיתם. אז נכון, לא מדובר בבתי קפה אירופאים ובארוחת בוקר ישראלית, ובטח לא תאכלו פה את ההמבורגר של הויטרינה. אבל, יש כמה מסעדות באי שלא מביישות את עצמן כלל וכלל (בטח אם באים עם ציפיות לא גבוהות במיוחד). בואו נגיד שבבורקאי הסיכוי שתצאו רעבים קטן. הסיכוי שזה המקום שבו תאכלו הכי טוב בטיול הזה - גדול.

המלצת הגולשים: "בבורקאי יש כמות מסעדות פסיכית, מבחר מטורף, כל המסעדות נמצאות על החוף, יש מגוון ענק של אוכל מכל הסוגים. מסעדות דגים על האש, הודיות, איטלקיות ועוד ועוד..."


טיפ כחול וחסכוני: בפיליפינים חם מאוד ולח ולכן חשוב לשתות הרבה מים. כמתבקש, מחיר המים גדל ככל שנמצאים באיזור יותר תיירותי ולכן על קו החוף המחיר גבוה יותר (2 בקבוקים של ליטר עולים 90 פזו). תוכלו לצאת לכביש הראשי ולהצטייד בבקבוקים זולים ולחזור מיד לחוף.


קו החוף רצוף המסעדות והברים של סטיישן 2


מסעדות שוות בבורקאי:

סטיישן 1:

1. המלצת המערכת: מלון Astoria Village - בופה מטורף עם אוכל כמו בארץ! (בקטע טוב). בקר, עוף, אורז, תפו"א אפוי, ירקות בחמאה, סביצ'ה, סלט, ביצים, דגים, מוקפץ ועוד! אייס טי מוגש לכם לשולחן ללא הגבלה. שירות מעולה. 550 פזו לאדם.

2. La Cozina - סטיישן 1 על קו החוף. בחוץ יחכה לכם שלט "I love Churos". מסעדה ספרדית/מקסיקנית. אכלתי צ'ורוס טעימים מזה בחיי, אבל צורת ההגשה עם הגלידה חמודה. מקום חמוד לשבת בו בערב לקינוח סביר. 220 פזו.

צ'ורוס עם גלידה ב- La Cozina

3. Army Navy - נמצא בסטיישן 1. אוכל סביר. רבע עוף בציפוי פירורי לחם עם אורז וצ'יפס לא רע. מיקום כיפי על הים. איזור ה650 פזו לשני אנשים.

4. מסעדות ובתי קפה על קו החוף בווייט ביץ' באיזור הבתולי של סטיישן 1. גלידת האובה (Ube) הסגולה ההזויה, שווה טעימה (טעם של גלידת אורז, משהו די הזוי), עם הגלידה הזו מכינים את ה"הלו הלו" - הקינוח המפורסף של הפיליפינים. 150 פזו ל2 כדורים סגולים. שייק מנגו פפאיה/מנגו בננה/סמוזי ו2 בקבוקי מים - 400 פזו. בכלל שייקים על החופים המדהימים באיים, שווים כל גרוש. לפקוח עיניים חזק ולקלוט שאתם בגן עדן.


סטיישן 2:

1. Cafe del sol - נמצא בתחתית ה-Dmall, על קו החוף. בית קפה מצויין. קפה וחביתה ל-2 אנשים עולה 750 פזו.

עוגות של פעם בויטרינה של Cafe del Sol


2. Halowich - אמצע הרחוב הראשי של ה-Dmall. גלידת מנגו ממנגו אמיתי! מעולה! 150 פזו לגלידה עצומה שמספיקה למינימום 2 אנשים.

3. The Hobbit House- בערך באמצע ה-Dmall, מסעדה מגניבה עם קונספט מעניין, המלצרים הם בעצם גמדים, "הוביטים". ברוב הערבים תוכלו לראות הופעות חיות במקום. אנחנו נפלנו על זמרת מצויינת והיה ערב כיפי. האוכל טעים, פאב סטייל. 2 דגים עם צ'יפס וסלט ו2 שייקים עלו לנו 1180 פזו. המלצת גולשים: "טיפה יקרה, אוכל טעים, קונספט מעניין-כל המלצרים הם גמדים (הוביטים), אוכל טעים יחסית (לפיליפינים) וכיף לשבת, אחלה מוסיקה חיה בערב". 4. Don Vito - מסעדה איטלקית שקשה לפספס באיזור 2 על קו החוף. פיצה גדולה וטעימה עם מילק שייק תות דוקולד לבן ב915 פזו. כולל הופעות אש כמו בתאילנד.

5. Tres Amigos - ארוחת בוקר ספרדית ממש טעימה, אוכל מקסיקני. 572 פזו לזוג.​

חביתה ספרדית וקפה illy ב- Trass Amigos


6. The Thai Basil - ב-Dmall. מסעדה תאילנדית. יש להם קופסא עם סלט פפאיה, דג וחצילים בקארי, אורז לבן, קינוח מנגו עם אורז מתוק ו2 ספרינג רול בארוחה אחת. לאוהבי הז'אנר יהיה פה די נחמד. אני לא חזקה באוכל אסייתי וטעמים חזקים של ג'ינג'ר אז פחות התלהבתי. פאד תאי עוף לא מטורף אבל לא רע, שייק בננה והכל ב1050 פזו.

קופסא תאילנדית ב- The Thai Basil

7. MESA - סטיישן 2 על החוף, צמוד למלון Henann Garden. המלצות הגולשים: "אחת ממסעדות הרשת. מחירים מעולים, שירות יוצא מן הכלל ואוכל טעים!! ממליצה בחום על הנודלס Bam-I הוא טעים ממש!!! אפשר לבקש עוף בגריל איך שרוצים והאספרגוס שלהם מושלם."

8. Epic - סטיישן 2. אחרי הDmall דרומה. בלילה יש שם גם מסיבות

9. Cyma - נמצאת בDmall. המלצת גולשים: "מסעדה יוונית מעולה".

10. Dos Mestizos - ב-Dmall, המלצת גולשים: "מסעדה מעולה של אוכל ספרדי, פירות ים ועוד (יקר מהרגיל)".

11. Coco Mama- ב-Dmall. המלצת גולשים: "גלידה מדהימה".

סטיישן 3:

1. Villa Caemilla - מסעדת מלון פלצנית אבל כיפית ממש. נעים לשבת. אחלה שירות. אחלה יין. מרק בצל מושלם! עם המבורגר יצא 1440 פזו.

2. Tree House - המלצת גולשים: "הכי נהננו בה, נוף מעלף ואוכל עוד יותר"

3. Sunnyside Caffe - המלצת גולשים: "בית קפה מעולה לארוחות בוקר".

בהמשך של סטיישן 1 (צפונה על נכביש הראשי):

המלצת המערכת: Boracay Toilets - מסעדה שהיא אטרקציה! שימו לב שהיא פתוחה בשעות קצת הזויות (סגורה בין 2 ל5 בצהריים אם אני לא טועה). יושבים על אסלות, השולחנות אמבטיות, יש מונומנטים של שירותים ומשתנות בכל המסעדה. חוויית צילום כיפית והאוכל לא רע. מוגש בצלחות אסלה וכוסות משתנות. קינוח של בננה מטוגנת לא רע בכלל. נמצא על הכביש הראשי בהמשך של תחנה 1. קשה לפספס את האסלה הגדולה כשהולכים צפונה על הכביש הראשי.

Boracay Toilettes - שירותים של מסעדה. וכל מילה מיותרת.


על כביש 1-A, בכביש לאיזור באלאבאג (לא בווייט ביץ'):

Los Indios Bravos- המלצת גולשים: "מסעדה מגניבה ומעולה של אוכל מערבי מגוון".

שיפודי בשר (המקומיים חולים עליהם) בדוכנים ברחוב. גרושים לשיפוד. תחליטו בעצמכם אם להשתתף בניסוי



Comments


אולי תאהבו גם את הפוסטים הבאים:
bottom of page